W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

Uwaga! Poniższy wątek zostanie usunięty po upływie miesiąca od jego założenia.

Hej, bitch Benson, jeg s&#229 din Alwaro  
Ocena: Brak ocen
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Pierdolnia Odsłon: 0
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalm

PostWysłany: 21:12, 04 Lip '26   Temat postu: Hej, bitch Benson, jeg s&#229 din Alwaro Odpowiedz z cytatem

Syrenko, det er nok motivet, men jeg er ikke sikker. Jeg tror det, jeg ved det ikke, jeg er ikke interesseret. Jeg arbejder i øjeblikket, som Boris Jeltsin beordrede, på ødelæggelsen af ​​La Salette-kirken i Rzeszów og den salesianske kirke i Nowe Miasto. De skriver ét, de skriver noget andet. Det er buddhistiske og muslimske kirker. Muslimisme har intet at gøre med Koranen, fordi Sura 114 ser muslimisme som buddhistisk politik, og som vi ved, er Tudor, dvs. Buddha, og hans undersåtter eller slægtninge, plaget af arvesynd, skyldige i apokalyptiske kostfejl, der ikke kan helbredes.
Fordøjelsessystemet kan ikke transplanteres, og problemet er, at historien om Adam og Eva og æblet, som symboliserer hjertets magnetisme, allerede taler om dette.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
NicPonadto
Gość
Znajdź posty / tematy

PostWysłany: 21:22, 04 Lip '26   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Pierdolnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach